1 martie 2011

1 Martie,ziua femeii etc.

Am inceput sa citesc cartea "Eu, femeia",o carte diferita de ce ma asteptam eu sa fie.
Imi place cum abordeaza autorii multe chestii.
mi-am dat seama ca Dumnezeu ma vrea frumoasa si in interior si in exterior,si nu trebuie sa ai 90-60-90 ca sa spui ca esti frumosa.
"Frumusetea este esentiala pentru Dumnezeu.Frumusetea este esenta lui Dumnezeu."
"In adancul sufletului orice femeie tanjeste dupa trei lucruri:sa fie iubita,sa joace rolul decisiv intr-o aventura mareata si sa dezvaluie frumusete.Sunt lucrurile care o trezesc la viata."
cat de adevarat..din punctul meu de vedere..nu stiu altii cum sunt :)
Nu sunt maritata si nu am nici prieten si nu pot sa spun nimic din experienta dar stiu ca toate au timpul lor si ca nu trebuie sa starnesc dragostea pana nu vine ea.
Nu as fi spus aceste lucruri acum ceva timp,dar am descoperit ca nu trebuie sa tin ascunse lucruri pe care pot sa le spun.
Ma bucur ca avenit luna martie,prima luna de primavara.cu flori,martisoare si in curand poate timp frumos :)

Niciun comentariu: