7 februarie 2011

vreau sa vina PRIMAVARA

Este pentru prima oara cand imi doresc sa vina primavara si prima oara cand imi doresc sa nu mai fie frig si sa ninga atat de mult.
Este oare pentru ca am crescut si nu mai sunt acel copil care dorea sa ninga si astepta prima ninsoare atat de nerabdatoare?
Asta tebuie sa fie pentru ca adevarul este ca nu se poate sa mai fiu atat de copil la varsta pe care o am..Imi doresc sa ma maturizez un pic mai mult si sa ma iau EU mai mult in serios..pentru ca multe lucruri recunosc ca nu le iau in serios..un job,masterul.si alte lucruri.

Dupa cum spuneam..vreau sa vina primavara in adevaratul sens al cuvantului..da` nu vara..nu am ajuns sa iubesc chiar atat de mult acest anotimp.Primavara dupa parerea mea este antimpul perfect:nici prea cald nici prea frig:)
Vreau sa vad pomi inloriti,sa pot sa merg doar cu o bluza pe strada..si sa nu mai merg incotosmanata cu "10 cojoace".
Dar mai stiu si ca eu nu pot sa schimb vremurile si anotimpurile si ca Dumnezeu da totul la timpul lor..
Ma bucur de toate anotimpurile asa cum pot si incerc sa ma multumesc cu tot ce ofera Dumnezeu prin acestea..

Niciun comentariu: