30 aprilie 2010

"Multumiri fie aduse.."


De multe ori nu ne dam seama dar mai mult ii cerem lui Dumnezeu decat sa-I multumim.Ma gandesc ca de atat de multe ori uit sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare zi pe care mi-o da,pentru grija care mi-o poarta,pentru parintii pe care mi-i i-a dat ,pentru frati,pentru casa in care stau,pentru patul in care dorm,pentru mancare,pentru apa..si multe alte lucruri care cred ca mi se cuvin.
Numai prin harul Lui am toate aceste lucruri,si prin harul Lui pot sa fac toate lucrurile.
As vrea sa devin mai constienta de faptul ca multe lucruri pe care le am unii doar viseaza sa le aiba..
Recunosc ca sunt multe momente in care nu sunt multumita de cum arat sau de ce am financiar sau de alt fel..dar ma uit la unii oameni care au cine stie ce handicap si Il slujesc pe Dumnezeu si Ii multumesc lui Dumnezeu chiar si in aceea situatie in care sunt,sau copii care nu au parinti (si asta cred ca este cel mai cumplit)-eu nu mi-as putea imagina viata fara parintii mei..sunt cu adevarat o binecuvantare pentru mine..
Sa-I multumim lui Dumnezeu pentru tot pentru ca "din El,prin El si pentru El sunt toate lucrurile".

Niciun comentariu: