5 mai 2010

Cine sunt eu?

Nu sunt perfecta,si poate ca nici nu vreau sa fiu..pentru ca daca as fi poate nu as mai descoperi atatea lucruri pe care viata poate sa mi le ofere.
Sunt creatura unui Dumnezeu care ma iubeste si care se ingrijeste de mine in fiecare zi..stiu ca nu trebuie sa ma tem de nimic..chiar daca de multe ori uit lucrul acesta si ma tem si de cel mai mic lucru.
Sunt cam lenesa..dar nu exagerat.recunosc ca am zile in care nu am chef absolut de nimic..dar in general imi place sa rad..nu-mi place ipocrizia,imi plac oamenii cu care am ce sa discut si nu-mi plac oamenii prea inchisi sau prea sobrii.
Sunt incapatanata..eu am dreptate de cele mai multe ori..si daca stiu ca am dreptate nu-mi scot din cap lucrul asta.
Sunt copilaroasa la 23 de ani..si-mi place..desi pot sa fiu si serioasa.
Vreau sa ajung prin Londra,Scotia,Irlanda si prin America..
Vreau sa invat germana..si engleza cat sa pot sa traduc carti..
Vreau sa am un job ca profesoara de engleza la gradi..mi-e dor sa stau cu copilasi..
Vreau sa am o viata frumoasa pe care stiu ca numai Dumnezeu mi-o poate da.
Imi place sa petrec timpul cu familia mea si cu prietenii.
Imi place sa calatoresc:pana acum am fost cam prin toate zonele Romaniei..mai trebuie sa vad Maramures..care am auzit ca este frumos.
Din Romania imi plac orasele Brasov,Sibiu si toate oraselele care contin munti.
Imi place si Ocna Sibiului unde ma duc "la scaldat".
Imi place iarna:X(e de inteles ca este anotimpul meu preferat si de suflet)
Imi place cand ninge mult mult mult si tare tare tare :Xsper sa se schimbe chestia cu incalzirea globala
Imi place sa fac poze..tot felul, desi nu detin un aparat momentan, dar cand am ocazia fac poze.
Imi place atunci cand calatoresc sa privesc si sa admir- in special vara -campurile pline cu flori..imi plac lanurile de porumb si de grau.
Imi plac lalelele si macii..
Pot sa spun ca am viata frumoasa ..si stiu ca atata timp cat o sa-l am pe Dumnezeu viata mea va deveni din ce in ce mai frumoasa.
Cum am zis,nu sunt perfecta si am momente cand nu-mi place de mine dar imi spun ca mai bine ar trebui sa gasesc o modalitate sa ies din acea stare in loc sa ma plang de nu stiu ce imperfectiune.
Atata timp cat stiu ca Dumnezeu ma iubeste(si asta stiu sigur)nu o sa ma simt nicidecum altfel decat ma vede El..adica o creatura minunata.



















Niciun comentariu: