3 ianuarie 2012

am si eu un blog? se pare ca da..dar l-am cam neglijat de ceva timp.
Imi doresc ca in 2012 sa scriu mai mult.
ce mai imi doresc pt 2012? sa schimb ceva in lume..sa daruiesc mai mult.
sa pot sa spun la sfarsit ca am facut ceva de care sunt cu adevarat mandra..
Imi place sa fac lucruri pentru ca eu sa fiu mandra de mine..pentru ca asa trebuie si daca asteptam aprecierile altora putem sa asteptam mult si bine pentru ca de multe ori ne putem trezi cu o mare critica.
Dumnezeu este cel care apreciaza cel mai mult lucrurile pe care le faci, chiar si pe cele mai mici(in ochii oamenilor), desi in ochii Lui sunt mari.
In fiecare an imi propun sa citesc Biblia si recunosc cu rusine ca n-am putut sa o citesc cap-coada pana acum..dar VREAU anul acesta sa am vointa si sa o citesc TOATA.
Apropo de vointa, am mare nevoie, pentru ca duc cam mare lipsa de ea..
Vreau sa termin si eu scoala odata si odata..
si ce mai imi doresc ? sa fiu dependenta de Dumnezeu!

Niciun comentariu: