20 martie 2010

Urme de Pasi


Intr-o noapte un om a avut un vis.El a visat ca mergea pe o plaja alaturi de Domnul.Pe cer apareau din cand in cand scene din viata sa.La fiecare scena a observat doua randuri de urme pe nisip,ale lui si ale lui Isus.
Cand i-a aparut ultima scena din viata,a privit inapoi spre urmele de pasi de pe nisip si a observat ca de multe ori nu exista decat un rand de urme de pasi.A mai observat ca aceasta s-a intamplat in cele mai grele momente ale vietii sale.
Acest lucru l-a tulburat pe om si l-a intrebat pe Domnul:"Doamne,ai spus ca,daca ma voi hotari sa Te urmez,vei merge cu mine tot drumul.Am observat insa ca,in cele mai grele momente din viata mea,nu snt decat o pereche de urme de pasi.Nu inteleg de ce m-ai parasit cand am avut mai mare nevoie de Tine."
Domnul i-a raspuns:"Copilul meu scump,te iubesc si nu te voi parasi niciodata.Urmele pe care le vezi in momentele cele mai grele ale vietii sunt ale Mele.Te-am dus in brate."

Niciun comentariu: