27 martie 2010


Sunt unele momente in viata cand iti dai seama cat de mult te iubeste Dumnezeu si te pazeste pentru ca ii pasa de sufletul tau.
Astazi am trait un moment care putea sa fie ultimul.Un posibil accident din care Dumnezeu m-a scapat.Pe moment nu am realizat ca nu pasul grabit pe care l-am facut pe trecerea de pietoni m-a scapat de masina care a venit si s-a ciocnit de o alta masina de care puteam sa fiu si eu lovita ci doar Mana invizibila care ma tine m-a scapat.De multe ori zic ca a fost noroc sau destin sau eu mai stiu ce..dar de fapt este ceva mult mai mare..ceva infinit de maret si care ma iubeste.
Nu am indeajuns de multe multumiri de adus lui Dumnezeu pentru cata grija are de mine,si pentru binecuvantarile pe care mi le da zilnic.
M-a facut mai mult sa ma gandesc la cat de trecatoare sunt si ca nimic nu e sigur pe pamant.Sa pretuiesc mai mult viata..sa-L iubesc pe Dumnezeu mai mult decat orice lucru si sa am privirea atintita la El.

Niciun comentariu: