11 august 2010

Pentru ca El m`a iubit intai

De multe ori imi vine atat de greu sa ii iubesc pe cei din jurul meu..mai ales atunci cand ma dezamagesc sau imi fac un rau.Si acum cand privesc in urma imi dau seama ca mi-am facut mai mult mie rau pentru simplul fapt ca nu am uitat ce mi-a facut cineva anume.
Dumnezeu da atatea binecuvantari si imi da atata speranta incat nu pot decat sa-i multumesc..si daca El m-a iubit atat de mult eu de ce nu as putea ierta ce mi-a facut un om?

Simt ca nu-I multumesc indeajuns pentru dragostea ce mi-o poarta..si vreau ca in fiecare zi sa fac totul ca El sa fie glorificat si El sa traiasca prin mine..
Nimic nu se face fara El..si nu trebuie sa uit lucrul acesta..si sa nu uit ca atat timp cat respir sunt in Mana Lui..si trebuie sa am incredere ca El ma iubeste si nu am de ce ma teme..
..Lui pot sa-I spun orice si stiu ca ma asculta si stiu ca pot sa vin la El cu orice problema de orice fel desi stiu ca la Dumnezeu sunt mai multe feluri de raspunsuri..dar vreau sa fac voia Lui..si stiu ca doar ce spune El conteaza si nu trebuie sa ma intereseze ce spune lumea..oricat de tare ar durea ce spune lumea eu ma incred in Domnul meu pentru ca stiu ca in El pot sa gasesc ajutor si sprijin.

Niciun comentariu: