7 ianuarie 2010

viziuni pentru 2010


Stiu ca majoritatea dintre noi la sfarsitul fiecarui an se gandeste la ceea ce a facut la sfarsitul acelui an(un bilant),si la inceputul unui an isi face un plan cu ceea ce vrea sa faca in acel an.Eu m-am gandit:
  • in primul rand sa reusesc sa citesc Biblia TOATA(ma rog pentru asta)-sa nu mai ma blochez pe la Levitic:/
  • apoi ca sa ajung intr-o tara straina(Anglia ar fi printre primele pe care vreau sa le vizitez),
  • sa-mi gasesc un job care sa-mi placa(mai greu:D),
  • sa invat germana si poate si o alta limba straina.
Vreau mult sa implinesc ceea ce mi-am propus anul acesta..Dumnezeu sa ma ajute sa reusesc..pentru ca fara EL n-as fi putut sa fac nimic din ce am facut pana acum.
O sa mai imi fac planuri pe parcursul anului si sper ca si pe acelea sa reusesc sa le duc la capat.

Un comentariu:

F spunea...

Salutare,inscrie-te in directorul nostru de bloguri ,si iti vom lauda blogul pe 100 Ro.De asemenea,vei primi din partea noastra un link pretios,care va ajuta gigantul motor de cautare Google sa iti gaseasca articolele mai usor.Inscrierea e simpla,completezi formularul de pe pagina Director bloguri(vezi in partea de sus a sidebarului) si blogul tau va fi afisat alaturi de zecile de bloguri deja inscrise.Iti doresc numai bine!