18 septembrie 2009

LOTR

Este de fapt"Lord of the rings"pe care l-am considerat de prima oara cand l-am vazut cel mai frumos film..este tot ce-mi pot dori de la un film:actiune,aventuri,fantezie si chiar si ceva romanta:D
M-a fascinat cu totul si toate chestiile alea pe care le-am vazut in film doream sa le pot face si eu:)stiu ca pare un pic copilaresc,dar asa sunt eu si nu stiu daca as vrea sa schimb acest lucru.Imi place sa visez,sa scap un pic de tot ce ma inconjoara si sa ma pot imagina in mijlocul unei lupte al unei alte lumi cum este cea din LOTR.
Imi plac toti actorii care joaca,imi place tot,ce sa spun..este filmul care mi-a indeplinit tot ce vroiam sa vad la un film..
Si de melodia de final-may it be,enya-ce sa zic decat ca este fantastica,minunata si melodia mea de suflet.
Enya - May it be
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: