24 august 2009

Arigato!


De curand am fost la o nunta de japonezi,mai bine zic si cu japonezi.Mirele era roman si mireasa japoneza.Pot sa spun ca m-au impresionat cu totul acesti japonezi care sunt foarte calzi,linistiti dar si retinuti in a zambi de multe ori.Stiu si ei sa se distreze..avand in vedere ca la nunta la care am fost a fost invitat si un negru care a facut atmosfera...a facut un fel de rap..fantastic..pot sa spun ca a fost cu mult diferita fata de alte nunti la care am fost..si am ramas tare impresioanata si de kimonourile cu care erau imbracate japonezele..si chiar si mireasa.
Am invatat si sa mananc cu betisoare..si bine`nteles s-a servit si orez..tare bun:)
De asemenea am avut onoarea,sa zic asa,sa intalnesc un tip chinez foarte ciudat imbracat cu care am facut si poza..si care mi-a aratat cum sa "manuiesc" betisoarele.
Ma bucur ca am putut sa descopar un pic din aceasta cultura..si sper sa invat cat mai multe despre japonezi si chinezi..tare interesanti..
Sayonara!



Niciun comentariu: