28 iulie 2009

Calator prin Romania












sa ma plimb..asta-mi place cel mai mult...dar nu plimbari prin parc..si alte abureli..plimbarile adevarate..alea prin toata Romania si prin toata Europa..
Pot sa spun ca am vazut cam toate regiunile din Romania..nu chiar toate orasele..ca nu-mi permit..poate daca o sa-mi iau permisul o sa merg si in celelalte orase in care n-am fost..ramane un mare vis al meu..
Imi place Romania..are niste peisaje extraordinare..nu de mult am fost la Botosani..am avut parte de niste peisaje fenomenale..cu pasuni intregi..cu vaci si cai minunati pascand..minunatii pentru care ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru ca le-a creat..
Drumul spre Targoviste este un alt drum plin de peisaje frumoase..multi maci din care am cules cativa dar s-au uscat imediat..da` a meritat si sa ma intep in ei..:D
Ar mai fi si Sinaia..unde am fost de cand eram cls V..o cunosc pe din`afara..toate cotele le-am urcat..:)+Babele,Sfinxul,Omu
Ar mai fi si Predealul,daca tot suntem la categoria munte,si Busteni,si cam toate regiunile de munte.AAA..si Brasovul..care m-a impresionat cu strada sforii..de am ramas cu gura cascata..intrebati-o pe Ina..:)
Ar mai fi si taberele in care mergeam cand eram mica..si cand am crescut mai mare.:Malaia,Lepsa,Bisoca.Bradatel,Elim..imi placeau enorm de mult..si am ramas cu niste amintiri extraordinare.
Ar mai fi si micile exursii la Cheia si Slanic Prahova.
Cluj,Arad,Sibiu(cu ai ei Ocna)unde am fost de la o varsta frageda..
Vidraru,Transfagarasanul,Balea lac..minunatii care mi-au incantat privirea..
Nu stiu daca mai sunt sau nu da` ma bucur ca am putut sa am parte de aceste calatorii si ca m-am bucurat de toate..
Merita sa vedem Romania pentru ca este frumoasa..si cine zice ca nu e frumoasa este un mare LOSER..;)

Niciun comentariu: