10 iunie 2009

caldura mare,mon cher!

Niciodata nu mi-a placut vara..desi sunt nascuta in acest anotimp.
Am o mare problema cu soarele prea puternic..de bronzat numai zic..ca ma ard ingrozitor..avand in vedere ca am pielea alba..
Imi place primavara si iarna..imi plac lunile decembrie,martie si mai..dar incerc sa supravietuiesc si in lunile toride..iunie,iulie..si incerc sa scap de Bucuresti in aceste luni..merg la munte de cele mai multe ori..pentru ca la mare nu-mi place..am fost o data si m-am saturat.Parerea mea e ca n-ai ce face la mare..decat sa te bronzezi si sa se ia tiganii de tine..:/whatever..
De mica mi-a placut la munte..si in special Sinaia o stiu pe dinafara..si muntii cat de cat..
Mi-ar fi placut sa stau intr-un oras de munte..as fi dat Bucurestiul pentru un oras din`ala.
Abia astept sa ies din Bucuresti..e cald rau,mon cher!

Niciun comentariu: