18 mai 2009

Vreau job..sau nu?


Adevarul este ca am nevoie de un job..si vreau unul..dar intotdeauna mi-a fost frica de inceputuri desi am lucrat in vreo cinci locuri pana acum..si am plecat ba din cauza ca nu ma platea suficient sau din cauza facultatii..Oricum am avut si experiente frumoase dar si mai putin frumoase.
Mi-am dat seama ca unii oamenii chiar vor sa profite de pe urma unora mai inferiori-sau poate asa cred ei,ca le sunt inferiori-si ii tin la jobul respectiv doar pentru ca au nevoie ei,si ii platesc cu 500 lei pentru 3 luni in care au lucrat de la 9la 7,doar cu vreo 1 ora pauza.
Recunosc ca mi-a prins bine acest "voluntariat".Mi-am mai imbunatatit cv-ul cu 3 luni de lucru.
Dar de asemenea pot spune ca nu as mai repeta aceasta experienta..mai ales pe criza asta.
Nu sunt materialista dar am nevoie de bani pentru a ma simti eu independenta..m-am saturat sa-i cer tatalui meu bani de abonament sau stiu eu ce alte prostii..

Niciun comentariu: